Bezorgen en afhalen
Uw bestelling bij Smartwitgoed.nl wordt bij u thuisbezorgd door PostNL of DHL. Zodra uw bestelling bij de bezorgdienst is aangemeld ontvangt u van ons een track & trace-code. Aan de hand van deze code kunt u online de status van uw pakket volgen. Voor producten die wij op voorraad hebben gelden de volgende bezorgdagen:
Verzending | 1e bezorging | 2e bezorging |
---|---|---|
Maandag | Dinsdag | Woensdag |
Dinsdag | Woensdag | Donderdag |
Woensdag | Donderdag | Vrijdag |
Donderdag | Vrijdag | Zaterdag |
Vrijdag | Zaterdag | Maandag |
Zaterdag | Dinsdag | Woensdag |
Zondag | Dinsdag | Woensdag |
Niet thuis?
Het kan voorkomen dat u niet thuis bent als een pakket wordt bezorgd. Wanneer de bezorger een pakket niet bij u kan afleveren, wordt deze aangeboden bij uw buren. Als dat ook niet lukt, biedt PostNL het pakket een tweede keer bij u aan. Wanneer u en de buren ook bij de tweede aanbieding niet thuis zijn, vindt u een bericht in uw brievenbus. Daarop staat waar u het pakket binnen 3 weken kunt afhalen. Haalt u het pakket niet binnen deze 3 weken op, dan wordt het pakket naar ons teruggezonden.
Afhalen
U heeft de mogelijkheid om uw bestelling in onze winkel af te halen. U ontvangt van ons een afhaalbericht.
Bezorgen op de Waddeneilanden
U kunt een bestelling naar de eilanden laten transporteren. Houd dan wel rekening met de volgende punten. Als uw pakket niet groter is dan 170 x 73 x 53 cm en niet zwaarder dan 23 kg, valt het onder pakketpost. Pakketpost verzenden wij gratis naar de eilanden.
Een grotere levering (per vrachtwagen) wordt door eilandtransporteurs vervoerd. Onze transporteur brengt uw bestelling op de afgesproken datum naar het overslagcentrum van de juiste eilandvervoerder voor een eilandbezorging. De eilandvervoerder zorgt voor het vervoer naar uw eiland-adres. Voor het vervoer naar uw adres op het eiland brengt de eilandvervoerder kosten in rekening. Deze kosten zijn afhankelijk van de eilandvervoerder en voor uw rekening.